Η Αντιγόνη του Σοφοκλή είναι από τις τραγωδίες που αγαπά να βλέπει το κοινό. Αυτό έκανε και χθες Παρασκευή 3 Αυγούστου στο αρχαίο θέατρο του Δίου, όπου απόλαυσε μία εξαιρετική και αρκετά διαφορετική «Αντιγόνη» σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη και Μανώλη Δούνια.
Με σταθερά το αρχαίο κείμενο του Σοφοκλή, μέσα από τη φρέσκια οπτική της μετάφρασης του Γιώργου Μπλάνα, οι δυο σκηνοθέτες παρουσίασαν μία ιδιαίτερη εκδοχή της τραγωδίας που από τη μία είναι πιστή στα αρχαία πρότυπα με την εναλλαγή των ρόλων σε τρεις ηθοποιούς και από την άλλη με το σύγχρονο στοιχείο να παραμένει διάχυτο καθ’ όλη της διάρκεια του έργου μέσα από τη μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη, στα τραγούδια του χορού. Αξιοσημείωτη είναι η παρουσία ακορντεόν που παίζει η Άννα Λάκη δίνοντας ένα ρετρό τόνο στην ατμόσφαιρα.
Μάλιστα αυτή η άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στο παλιό και το καινούριο οπτικοποιείται με τους ηθοποιούς για ισορροπούν ανεβοκατεβαίνοντας σε έναν τεράστιο κύβο. Εκεί επάνω εκτυλίσσονται μερικές από τις κορυφαίες στιγμές της πλοκής. Μία τέτοια στιγμή επάνω σε αυτό το «βράχο» είναι ο διάλογο Κρέοντα –Αίμονα.
Στο μοίρασμα των ρόλων ο Αιμίλιος Χειλάκης υποδύεται τον Κρέοντα και την Ευρυδίκη, η Αθηνά Μαξίμου την Αντιγόνη και τον Τειρεσία και ο Μιχάλης Σαράντης τον Αίμονα, το φρουρό και την Ισμήνη. Και οι τρεις ηθοποιοί αναδεικνύουν εξαιρετικά τους χαρακτήρες ενώ η αισθαντική, όσο και χαρακτηριστική φωνή του Αιμίλιου Χειλάκη μένει ως «επίγευση» στο τέλος της παράστασης.
Με σταθερά το αρχαίο κείμενο του Σοφοκλή, μέσα από τη φρέσκια οπτική της μετάφρασης του Γιώργου Μπλάνα, οι δυο σκηνοθέτες παρουσίασαν μία ιδιαίτερη εκδοχή της τραγωδίας που από τη μία είναι πιστή στα αρχαία πρότυπα με την εναλλαγή των ρόλων σε τρεις ηθοποιούς και από την άλλη με το σύγχρονο στοιχείο να παραμένει διάχυτο καθ’ όλη της διάρκεια του έργου μέσα από τη μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη, στα τραγούδια του χορού. Αξιοσημείωτη είναι η παρουσία ακορντεόν που παίζει η Άννα Λάκη δίνοντας ένα ρετρό τόνο στην ατμόσφαιρα.
Μάλιστα αυτή η άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στο παλιό και το καινούριο οπτικοποιείται με τους ηθοποιούς για ισορροπούν ανεβοκατεβαίνοντας σε έναν τεράστιο κύβο. Εκεί επάνω εκτυλίσσονται μερικές από τις κορυφαίες στιγμές της πλοκής. Μία τέτοια στιγμή επάνω σε αυτό το «βράχο» είναι ο διάλογο Κρέοντα –Αίμονα.
Στο μοίρασμα των ρόλων ο Αιμίλιος Χειλάκης υποδύεται τον Κρέοντα και την Ευρυδίκη, η Αθηνά Μαξίμου την Αντιγόνη και τον Τειρεσία και ο Μιχάλης Σαράντης τον Αίμονα, το φρουρό και την Ισμήνη. Και οι τρεις ηθοποιοί αναδεικνύουν εξαιρετικά τους χαρακτήρες ενώ η αισθαντική, όσο και χαρακτηριστική φωνή του Αιμίλιου Χειλάκη μένει ως «επίγευση» στο τέλος της παράστασης.
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.